کارشناسی خودرو در زاهدان + قیمت

کارشناسی خودرو در زاهدان + قیمت

کارشناسی خودرو زاهدان

همانطور که خودتان در جریان هستید اتومبیل یکی از وسایل مورد نیاز افراد در زندگی میباشد میباشد، بعضی افراد برای خرید خودرو نیاز پیدا اماکارشناس خودرو کیست وچه خدماتی را به ما ارائه میکند ؟

کارشناس خودرو به منزله یک بررسی کننده خودرو از اپشنهای موجود در خودرو میباشد .

همانطور که اطلاع داریم بسیاری از افراد برای خرید خودرو از خرید خودرو صفر اجتناب میکنند و به سراغ خودروهای کارکرده میروند اینجاست که نیاز به یک کارشناس خودرو پیدا میکنیم .

هیچگاه معاینه فنی را جایگزین کارشناسی خودرو نکنید، بطور مثال در معاینه فنی هیچگاه بررسی رنگ خودرو مورد کارشناسی قرار نمیگیرد ولی در کارشناسی خودرو همه قطعات جزیی خودرو مورد بررسی قرار میگیرد،رنگ شدگی خودرو از عوامل اصلی هست که در پایین آوردن قیمت خودرو تاثی بسزایی دارد.

لذا نیاز به متخصص خبره و کارشناس در محل برای بررسی خودرو میباشد .

با پیشرفت ابزار صافکاری و رنگ آمیزی و افراد متخصص در این زمینه کیفیت کارهای صافکاری و رنگ آمیزی بیشتر شده،در حدی که با دیدن تشخیص داده نمی شود .

بنابراین بودن متخصص در محل برای خودرو الزامیست .

در معاینه فنی خودرو اطلاعات جامع اعم از رنگ خودرو،کارکرد موتور، گیربکس،باطری و دینام ،روغن ریزی،و....مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

در کارشناسی سیار خودرو اظلاعاتی دقیق از خودروتوسط کارشناس به شما داده میشود و این امر بواسطه کارشناس خودرو مهیا میشود.

و این به منزله شناسنامه خودرو میباشد که در محل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خرید بدون کارشناسی خودرو کار پرخطری بوده و موجب هزینه های گزافی میباشد .

کلاهبرداری در زمینه خریدوفروش خودرو بسیار اتفاق میافتد چه بسا بسیاری از خودروهای آسیب دیده به جای خودروی نو خرید وفروش میشود.

با مراجعه به کارشناس خودرو بسیاری از این مشکلات رفع خواهد شد و با بررسی آن هزینه های احتمالی در آینده برای شما کاهش می یابد.

با کمی دقت متوجه خواهید شد که هزینه کارشناسی خودرو یک هزارم قیمت تعیین شده یک خودرو میباشد.


Loader