وقتی ماشینم خراب شد باید چیکار کنم؟

وقتی ماشینم خراب شد باید چیکار کنم؟

ماشینم خراب شد باید چیکار کنم

خراب شدن ماشین می تواند حسابی باعث سردرگمی و ناامیدی راننده وسرنشینان شود،  اگر این خرابی در جاده و وسط خیابان به وجود بیاید یک مشکل جدی به حساب می آید.

در این مقاله نکاتی را برای شما خواهیم  گفتیم که در صورت معیوب شدن خودرو یا پنچر شدن لاستیک به شما و مسافرانتان کمک خواهد کرد.

 وقتی در مورد خراب شدن خودرویتان هیچ استرسی نداشته باشید، پس با خیال راحت به رانندگی ادامه می دهید، امداد خودروی اصفهان به شما کمک می کند تا در همه جاده های اصفهان با ایمنی به رانندگی ادامه دهید.

 

ماشینم خراب شده چکار کنم؟

1.چراغ خطرهای ماشین را روشن کنید.

به محض اینکه احساس کردید به مشکل برخوردید ، چراغ های خطر ماشین را روشن کنید تا به سایر رانندگان هشدار دهید. (NMA) توصیه می کند که با چراغها را تا رسیدن کمک

 

2.سرعت خود را کم کنید و از جاده خارج شوید.

اگر ماشین شما به صورت ناگهانی در خیابان یا حتی جاده های بیرون شهر خراب شد در قدم اول حتما به سمت شانه راست جاده رانندگی کنید. همچنین توصیه می شود که به مکانی امن برویدو تا رسیدن کمک صبر کنید.

 

. 3.حتما به شکلی پارک کنید که چرخ ها بیرون از جاده باشد و ترمز دستی را بکشید

اگر مجبور به پارک کردن در یک تپه یا شیب هستید، چرخ‌های ماشین را بیرون از جاده قرار دهید تا از لیز خوردن به سمت ماشینهای دیگر جلوگیری شود.

 

4.در کنار ماشین خود بمانید

5. در دسترس باشید و کنار ماشین خود بمانید.

هنگامی که با خیال راحت از خودرو خارج شدید، کاپوت خود را باز کنید تا به سایر رانندگان اطلا ع دهید که ماشین شما خراب شده است.

 

6. مثلث خطر خود را قرار دهید.

 

7. برای کمک با شماره امداد خودرو زاهدان تماس بگیرید.

برای کمک گرفتن از یک کامیون یدک‌کش، مکانیک یا کمک‌های کنار جاده‌ای با شرکت های ارائه دهنده امداد خودرو تماس بگیرید.

 

با خرابی ماشین چه کنیم؟

امداد خودرو اصفهان خدماتی را که در ذیل به آن اشاره شده را انجام میدهد؟

بکسل

تعمیر در محل

تحویل سوخت سیار

خدمات قفل و سوئیچ

پنچرگیری

و امداد باطری

خیلی مهمه که برای اتفاقات غیرمنتظره آماده باشید، به خصوص در جاده. امیدواریم از هرگونه اتفاق بد در جاده به دور باشید، اما دانستن اینکه در هر صورت چه کاری باید انجام دهید مسلما به نفع شما خواهد بود.


Loader